Home
Open mobile menu

Szolgáltatások

Kapcsolat

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

INTERFT Korlátolt Felelősségű TársaságHatályos: 2025. november 4-től

1. Általános adatok

Szolgáltató neve: INTERFT Kft.Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Szalma utca 18.Adószám: 13611198-2-13E-mail: erdos.nora@interft.huTelefon: +36 30 571 5231Weboldal: www.interft.hu

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a INTERFT Kft. és a vele szerződéses jogviszonyba lépő üzleti partnerek (továbbiakban: Megrendelő) közötti jogokat és kötelezettségeket szabályozzák.

 

A jelen ÁSZF a felek közötti minden megrendelésre, szolgáltatásra és értékesítésre irányadó, kivéve, ha a felek írásban másként állapodnak meg.

2. Szolgáltatások köre

Az INTERFT Kft. fő tevékenysége:

  • nyomdaipari szolgáltatások közvetítése és gyártásszervezése,
  • grafikai előkészítés és tervezés,
  • saját gyártású nyomdai termékek előállítása és kereskedelme, ideértve különösen címkéket, táblákat, matricákat és nyomtatványokat.

A Szolgáltató a Megrendelő igénye alapján ajánlatot ad, majd a Megrendelő írásos elfogadása esetén a gyártást és teljesítést megszervezi.

3. A szerződés létrejötte

A szerződés a Megrendelő által e-mailen megküldött írásos megrendelés visszaigazolásával jön létre.A visszaigazolt megrendelés a felek között írásbeli szerződésnek minősül.

 

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a megrendelést indoklás nélkül visszautasítsa.

4. Árak és fizetési feltételek

Az árak egyedi ajánlat alapján, nettó módon kerülnek meghatározásra. A díjak 30 napos átutalással fizetendők, a számla kiállításától számítva.

A Szolgáltató jogosult előleg kérésére külön megállapodás esetén. Késedelmes fizetés esetén a Megrendelő a mindenkor érvényes törvényes késedelmi kamatot köteles megfizetni.

5. Teljesítés, szállítás, átvétel

A gyártási és szállítási határidő minden esetben egyedi megállapodás tárgya. A Szolgáltató a teljesítést akkor tekinti befejezettnek, ha a megrendelt termék(ek) a Megrendelőnek átadásra kerültek (személyesen, futárszolgálattal vagy egyéb módon).

 

A szállítás költségei a megállapodás függvényében a Megrendelőt vagy a Szolgáltatót terhelik.

 

A Megrendelő köteles az átvételkor a termék(ek) mennyiségét és minőségét ellenőrizni, és az esetleges hibát haladéktalanul, írásban jelezni.

6. Felelősség és garancia

A Szolgáltató a Megrendelő által jóváhagyott terv, grafika vagy minta alapján szervezi és végzi a gyártást, ezért a jóváhagyás után észlelt hibákért nem vállal felelősséget.

 

A Szolgáltató felelőssége kizárólag a saját teljesítésére terjed ki, és nem vonatkozik a Megrendelő által hibásan megadott adatokból, anyagokból vagy határidőkből eredő károkra.

 

A Szolgáltató közvetített szolgáltatások esetén (pl. alvállalkozói nyomdai kivitelezés) a megrendelő irányába kizárólag a saját szervezési és ellenőrzési kötelezettsége teljesítéséért felel.

7. Szellemi tulajdon és felhasználás

A Megrendelő által átadott grafikai anyagok, logók, szövegek, illetve az ezekből készült nyomdai termékek jogai a Megrendelőt illetik, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

 

A Szolgáltató által készített grafikai és szerkesztési anyagok, sablonok, tervek, látványtervek a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik, és kizárólag az adott megrendelés céljára használhatók fel.

8. Reklamáció és hibás teljesítés

A reklamációt a Megrendelő köteles írásban, legfeljebb 5 munkanapon belül bejelenteni. A hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jogosult javításra, cserére vagy árengedményre, a hiba jellegétől függően.

 

A hibás teljesítésből eredő kártérítés mértéke legfeljebb az adott megrendelés nettó értékéig terjedhet.

9. Vis maior

A Szolgáltató nem felel az olyan elháríthatatlan külső okokból (vis maior) eredő késedelemért vagy teljesítés elmaradásáért, mint pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, hatósági intézkedés, energiahiány, szállítói késedelem stb.

10. Adatkezelés

A Szolgáltató az adatkezelést a hatályos jogszabályoknak (különösen a GDPR-nak) megfelelően végzi.

 

Az adatkezelés részletes szabályait az INTERFT Kft. Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza, amely elérhető a www.interft.hu oldalon.

11. Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF határozatlan időre szól, és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, melyről a weboldalon tájékoztatást ad.

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Felek a jogvitáikat elsősorban békés úton kívánják rendezni; ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Szigetszentmiklósi Járásbíróság az illetékes.

AJÁNLATKÉRÉS

Személyre szabott ajánlatért keress minket bizalommal.

Partnereink számára nemcsak nyomtatunk, hanem gondolkodunk is.

Home

Szolgáltatások

Kapcsolat

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

INTERFT Korlátolt Felelősségű TársaságHatályos: 2025. november 4-től

1. Általános adatok

Szolgáltató neve: INTERFT Kft.Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Szalma utca 18.Adószám: 13611198-2-13E-mail: erdos.nora@interft.huTelefon: +36 30 571 5231Weboldal: www.interft.hu

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a INTERFT Kft. és a vele szerződéses jogviszonyba lépő üzleti partnerek (továbbiakban: Megrendelő) közötti jogokat és kötelezettségeket szabályozzák.

 

A jelen ÁSZF a felek közötti minden megrendelésre, szolgáltatásra és értékesítésre irányadó, kivéve, ha a felek írásban másként állapodnak meg.

2. Szolgáltatások köre

Az INTERFT Kft. fő tevékenysége:

  • nyomdaipari szolgáltatások közvetítése és gyártásszervezése,
  • grafikai előkészítés és tervezés,
  • saját gyártású nyomdai termékek előállítása és kereskedelme, ideértve különösen címkéket, táblákat, matricákat és nyomtatványokat.

A Szolgáltató a Megrendelő igénye alapján ajánlatot ad, majd a Megrendelő írásos elfogadása esetén a gyártást és teljesítést megszervezi.

3. A szerződés létrejötte

A szerződés a Megrendelő által e-mailen megküldött írásos megrendelés visszaigazolásával jön létre.A visszaigazolt megrendelés a felek között írásbeli szerződésnek minősül.

 

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a megrendelést indoklás nélkül visszautasítsa.

4. Árak és fizetési feltételek

Az árak egyedi ajánlat alapján, nettó módon kerülnek meghatározásra. A díjak 30 napos átutalással fizetendők, a számla kiállításától számítva.

A Szolgáltató jogosult előleg kérésére külön megállapodás esetén. Késedelmes fizetés esetén a Megrendelő a mindenkor érvényes törvényes késedelmi kamatot köteles megfizetni.

5. Teljesítés, szállítás, átvétel

A gyártási és szállítási határidő minden esetben egyedi megállapodás tárgya. A Szolgáltató a teljesítést akkor tekinti befejezettnek, ha a megrendelt termék(ek) a Megrendelőnek átadásra kerültek (személyesen, futárszolgálattal vagy egyéb módon).

 

A szállítás költségei a megállapodás függvényében a Megrendelőt vagy a Szolgáltatót terhelik.

 

A Megrendelő köteles az átvételkor a termék(ek) mennyiségét és minőségét ellenőrizni, és az esetleges hibát haladéktalanul, írásban jelezni.

6. Felelősség és garancia

A Szolgáltató a Megrendelő által jóváhagyott terv, grafika vagy minta alapján szervezi és végzi a gyártást, ezért a jóváhagyás után észlelt hibákért nem vállal felelősséget.

 

A Szolgáltató felelőssége kizárólag a saját teljesítésére terjed ki, és nem vonatkozik a Megrendelő által hibásan megadott adatokból, anyagokból vagy határidőkből eredő károkra.

 

A Szolgáltató közvetített szolgáltatások esetén (pl. alvállalkozói nyomdai kivitelezés) a megrendelő irányába kizárólag a saját szervezési és ellenőrzési kötelezettsége teljesítéséért felel.

7. Szellemi tulajdon és felhasználás

A Megrendelő által átadott grafikai anyagok, logók, szövegek, illetve az ezekből készült nyomdai termékek jogai a Megrendelőt illetik, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

 

A Szolgáltató által készített grafikai és szerkesztési anyagok, sablonok, tervek, látványtervek a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik, és kizárólag az adott megrendelés céljára használhatók fel.

8. Reklamáció és hibás teljesítés

A reklamációt a Megrendelő köteles írásban, legfeljebb 5 munkanapon belül bejelenteni. A hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jogosult javításra, cserére vagy árengedményre, a hiba jellegétől függően.

 

A hibás teljesítésből eredő kártérítés mértéke legfeljebb az adott megrendelés nettó értékéig terjedhet.

9. Vis maior

A Szolgáltató nem felel az olyan elháríthatatlan külső okokból (vis maior) eredő késedelemért vagy teljesítés elmaradásáért, mint pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, hatósági intézkedés, energiahiány, szállítói késedelem stb.

10. Adatkezelés

A Szolgáltató az adatkezelést a hatályos jogszabályoknak (különösen a GDPR-nak) megfelelően végzi.

 

Az adatkezelés részletes szabályait az INTERFT Kft. Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza, amely elérhető a www.interft.hu oldalon.

11. Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF határozatlan időre szól, és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, melyről a weboldalon tájékoztatást ad.

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Felek a jogvitáikat elsősorban békés úton kívánják rendezni; ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Szigetszentmiklósi Járásbíróság az illetékes.

AJÁNLATKÉRÉS

Személyre szabott ajánlatért keress minket bizalommal.

Partnereink számára nemcsak nyomtatunk, hanem gondolkodunk is.